Stranice

Wednesday, May 2, 2012

Download Free CODES & CHEATS for games (Skidanje besplatnig kodova i sifri za igrice)

Dobrodošli na blog posvećen kodovima za varanje u igricama (cheat codes).

Ideja je da se na sajtu nađu kodovi-šifre za varanje u svim najpoznatijim igrama za sve platforme (PC, PS, PS2, PS3, XBOX 360....).

Za početak će biti postavljeni kodovi za neke od najpoznatijih igara, ukoliko imate neku igru koju igrate a nemate kodove za nju ili bi želeli da ih nabavite slobodno ostavite komentar na blogu i ja ću se potruditi da nadjem cheat za tu igru u najkraćem mogućem roku! Takođe možete pitati za uputstva oko prelaženja nekih tabli u određenim igrama (walkthroughs) i naćiću ga za vas!

Nadam se da će nam biti zabavno, Uživajte! :)

This blog is blog with cheat codes for games :) enjoy cheating ;)

4 comments:

  1. trebaju mi sifre za skyrim ,za letenje za godl,sve sto mozes nac... hvala :)

    ReplyDelete
  2. Ako nadjes posalji mi na e-mail

    ReplyDelete
  3. treba mi sifra za instalaciju GTA V

    ReplyDelete
  4. Ako nadjes posalji mi na e-mail

    ReplyDelete